تور ارزان کیش

ساخت وبلاگ

تور کیش در هتل صدف کیش تجربه کنید

هتل صدف کیش ۴* T

تور کیش
تور کیش تور کیش
مجموعه هتل بین المللى صدف بر اساس استانداردهاى بین المللى و با نمایى به شکل صدف در زمینى بالغ بر ۱۵ هزار متر مربع داراى ۵۴ اتاق و ۱۴۰ تخت ٫ در مجاورت مراکز بزرگ تجارى جزیره کیش و روبروی دانشگاه بین المللی جزیره کیش در سال ۱۳۸۱ به بهره بردارى رسید. هتل صدف کیش با داشتن فضاهاى مختلف اقامتى ٫ ورزشى ٫ تفریحى و رستورانها و کافى شاپ هاى متعدد میتواند مکانى براى اقامت راحت و آسوده میهمانان باشد .از لحاظ کیفیتتور کیش هتل صدف کیش جزو هتلهای تاپ جزیره زیبای کیش میباشد و از لحاظ موقعیت مکانی بسیار عالی میباشد.مزیت دیگری که تور کیش هتل صدف کیش دارا میباشد قرار گرفتن ۳ تا از بهترین رستورانهای جزیره میباشد که هم غذاهای ایتالیایی هم سنتی ایرانی سرو میکنند.لازم میباشد به اطلاع دوستان برسانیم آخرین بازسازی هتل بین المللی صدف تیر ماه سال ۱۳۹۱ بوده است.**اقامت در این هتل رو به دوستانی که نسبت به هتل محل اقامتشان حساس هستند و براشون بسیار مهم میباشد پیشنهاد میکنیم**آدرس : جزیره زیبای کیش – میدان امیر کبیر - هتل ۴ ستاره تاپ بین المللی صدف کیشاتاق های هتل
  1. دو تخته
  2. دو تخته لوکس
  3. سوئیت یک خوابه لوکس
  4. سوئیت دو خوابه لوکس
  5. سوئیت دوخوابه پرزیدنشال ( داراى جکوزى)
  6. همچنین هتل صدف کیش داراى سه رستوران
  7. کوه نور ٫ دلفین ٫ رستوران چینى دورین و سه کافى شاپ میباشد
امکانات رفاهى
  1. تور کیش سالن کنفرانس
  2. اتاق بیلیارد تور کیش
  3. کافى نت تور کیش
  4. اتاق بازى کودکان تور کیش
  5. سالن زیبایى بانوان تور کیش
  6. جکوزى تور کیش
  7. سوناى خشک و بخار
  8. کافى شاپ لابى
  9. کافى شاپ واقع در قله کوه نور
  10. کافى شاپ فضاى باز کوه نور
  11. روم سرویس ۲۴ ساعته
  12. لاندرى تور کیش
  13. مینى بار و صندوق امانات
  14. امکان استفاده از کنالهاى ماهواره اى در داخل اتاقها
  15. گشت سیاحتى جزیره
  16. گشت بازارها
قیمت اتاقهایک تخته : ۱,۳۰۰,۰۰۰ ریال دوتخته : ۱٫۶۰۰٫۰۰۰ دوتخته لوکس: ۱٫۸۰۰٫۰۰۰ سوئیت لوکس : ۲٫۱۰۰٫۰۰۰ ( سوئیت رویال ) دوخوابه: ۳٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال ( پرزیدنشال ) ۳٫۴۰۰٫۰۰۰ ریالخدمات رایگان هتل بین المللی صدف همراه با تور کیش:استقبال و بدرقه فرودگاهی – صبحانه بوفه -۳۰% تخفیف گشت سیاحتی جزیره – سرویس به مراکز خرید – اینترنت وایرلس – ۲۵% تخفیف سالن بیلیارد - فوتبال دستی – بازی های x box و کلوپ تفریحی و ۳۰% تخفیف پارک دلفینها – ۱۵% تخفیف رستوران سنتی کوه نور.برچسب زده شده با: تور ارزان کیش...
ما را در سایت تور ارزان کیش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : تور کیش kish93 بازدید : 424 تاريخ : پنجشنبه 14 فروردين 1393 ساعت: 13:20

تور کیش و مردم بومی کیش

arash876430867

خانه مردم شناسي بوميان كيش گشايش يافت

قديمي ترين خانه سفين قديم كيش، به خانه مردم شناسي بوميان اين جزيره در تور کیش تبديل شد

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش، به منظور معرفي تاريخ، فرهنگ، آداب و رسوم، نحوه زندگي و صنايع دستي بوميان كيش و توسعه گردشگري، قديمي ترين خانه سفين قديم با موافقت سازمان منطقه آزاد كيش به خانه مردم شناسي بوميان اين منطقه تبديل شد و عصر پنج شنبه هفتم فروردين با حضور محمد محب خدايي معاون گردشگري و سيروس عيدي پور معاون توسعه مديريت سازمان منطقه آزاد كيش گشايش يافت.

اين خانه 200 سال قدمت دارد و داراي يك هزار و 200 متر مربع مساحت و 15 اتاق و دو حياط مجلسي و خانوادگي است كه به همت بوميان كيش راه اندازي شده است.

بافت سنتي و معماري اين خانه با وسايل و امكانات سنتي آن در 60 سال گذشته حفظ شده و بخش هايي از آن با استفاده از تور کیش مصالح بومي بازسازي شده است.

حیاط مجلس دارای دو ایوان و دو اتاق بزرگ برای پذیرایی از مهمانان است و زنان در گذشته در این حیاط رفت و آمد نداشتند ولی حیاط خانوادگی یا همان( زنانه) متعلق به زنان و دختران خانه بوده و مردان غریبه اجازه نداشتند وارد این محوطه شوند .

بر اساس اين گزارش، اين خانه براي بوميان كيش بواسطه گذراندن دوران مكتب خانه و فراگيري قرآن داراي جايگاه ويژه اي است و متعلق به حاج عبدا.. بن شاهين يكي از سرشناس ترين و محبوب ترين اشخاص بومي كيش بوده است.

خانه مردم شناسي بوميان كيش از امروز آماده پذيرايي از گردشگران است و مقرر شده در این خانه بصورت زنده شیوه معیشت و کار بومیان کیش در دوران قدیم به گردشگران معرفی شود.

گفتني است نژاد بوميان كيش، دراويدي، سومري، نورديك، سامي، سياه پوست و سفيد پوست است.تور کیشبرچسب زده شده با : تور ارزان کیش...
ما را در سایت تور ارزان کیش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : تور کیش kish93 بازدید : 527 تاريخ : شنبه 9 فروردين 1393 ساعت: 4:31

برگزاری همايش اقتصاد سبز در كيش ویزه تور کیش در کیش نتس برگزار شد.

همايش اقتصاد سبز در كيش

همايش اقتصاد سبزشنبه 24 اسفند در پرديس بين الملل كيش دانشگاه تهران برگزار مي شود

به گزارش روابط عمومي و امور بين الملل سازمان منطقه آزاد كيش ، اين همايش با هدف ترويج اقتصاد سبزو تور کیش روش هاي نوين دستيابي به شرايط مناسب تر زندگي در كنار حفظ محيط زيست شنبه 24 اسفند از ساعت 9 تا 18 در پرديس بين الملل كيش دانشگاه تهران واقع در بلوار ميرمهنا ابتداي خيابان نيايش برگزار مي شود.

اقتصاد محيط زيست ، اقتصاد بازيافت ، دولت و محيط زيست و ماليات محيط زيست از جمله مهم ترين محورهاي اين همايش است كه به همت پرديس بين الملل دانشگاه تهران و با همكاري معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري ، بنياد پيشبرد علم و فناوري ايران ،دانشگاه تهران و صندوق حمايت از پژوهشگران و فناوران كشور برگزار مي شود.

لازم به ذكر است اقتصاد سبز، توسعه اقتصادی است که بر پایه آگاهی از اقتصاد بومی و سازگار با محیط زيست تور کیش برنامه ريزي شده است وهدف آن توسعه مشاغلي است كه نه تنها به محیط زیست آسیبی وارد نکند، بلکه زمینه های بهبود وضع زیست بوم کره زمین را نیز فراهم كرده و امکان همزیستی مسالمت آمیز بشر و طبیعت به عنوان بستر توسعه را ایجاد کند.

با رشد جمعیت و کاهش سریع منابع طبیعی، انسان را با نوآوری در زمینه استفاده کارا از منابع طبیعی تلاش مي كند تا شرايط زندگي خود را بهبود دهد . از این رو،اقتصاد سبز يعني كاهش تمام خطرات زيست محيطي، توليد و مدیریت فرآورده هاي سبز(محصولات و خدمات سازگار با طبيعت) كه نتیجه توسعه و تقويت تور کیش آنها ، سلامت و سرزندگي اجتماعي افراد جامعه خواهد بود.

تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش

تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش

تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش

تور ارزان کیش...
ما را در سایت تور ارزان کیش دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : تور کیش kish93 بازدید : 476 تاريخ : دوشنبه 26 اسفند 1392 ساعت: 15:04